Bestelling via webshop:
Wij hebben artikelen in voorraad waar wij een enkel stuks van hebben, het kan voorkomen dat wij het artikel niet na kunnen bestellen of wel na kunnen bestellen maar niet voor dezelfde prijs.
Alle artikelen worden zo duidelijk en goed mogelijk gefotografeerd zodat u weet wat u koopt. Bij elk artikel staat in welke staat het artikel verkeerd, dit kan Nieuw, Zo goed als nieuw of Gebruikt zijn.
Naast het inkopen van nieuwe artikelen bij leveranciers, kopen wij ook partijen, in deze partijen zitten ook artikelen bij die nieuw zijn maar niet na te bestellen zijn voor dezelfde prijs.
Het aanbod kan heel snel wisselen, wij zijn soms niet in de gelegenheid om artikelen op de webshop te plaatsen, omdat deze al in de winkel verkocht worden.
Reserveren / Ophalen via webshop:
Reserveren en ophalen via de webshop, U kunt kiezen om in de winkel te betalen of via de website. Wanneer uw bestelling klaar ligt om afgehaald te worden sturen wij u een e-mail bericht tenzij u anders aangeeft.
Het kan voorkomen dat onze e-mail in uw spam box terecht komt.
Een gereserveerd artikel die niet van te voren betaald is wordt na 5 dagen geannuleerd tenzij er contact is opgenomen.
Reserveren/ophalen via de webshop is aan te raden, het kan voorkomen wanneer u onderweg bent dat er een artikel in de winkel verkocht wordt.
Verzendkosten via webshop:
Verzendkosten NL
< €29 = €8.00
> €30 = €6.50
Verzendkosten België €11,-
Verzendkosten Duitsland €11,-
U wordt per e-mail op de hoogte gehouden over de status van uw pakket.
Het kan voorkomen dat we een product niet kunnen verzenden voor het standaard tarief i.v.m. het gewicht, afmetingen of anders, dit staat in de omschrijving, ALLEEN OPHALEN, i.o.v verzenden.
LET OP bij retour artikel(en)(geen partijen), houden wij €2,- administratie kosten in.
LET OP bij retouren van Partijen, houden wij €15,- administratie kosten in. + partij moet compleet zijn, anders wordt de retour niet behandeling genomen
Brievenbus pakket kan per mail worden aangevraagd.
Indien het artikel door de brievenbus past, kunnen wij dit ook verzenden met een lagere verzendkosten dan een pakket, dit kunt u per mail aanvragen.
Bij het product staat ook vermeld dat we het product niet verzenden, alleen ophalen. In overleg kunnen we wellicht het product verzenden per bode, hier hangen andere verzendkosten aan. Neem hiervoor contact met ons op.
Hoe en wanneer verzenden wij:
Wij verzenden bestellingen via PostNL.
Bestelling geplaatst op mits op voorraad;
Maandag voor 14:30/15:30 uur, dezelfde dag verzonden
Dinsdag voor 14:30/15:30 uur, dezelfde dag verzonden
Woensdag verzenden wij geen bestellen, mits in overleg
Donderdag voor 15:30 uur, dezelfde dag verzonden
Vrijdag voor 15:30 uur, dezelfde dag verzonden
Zaterdag voor 12:30 uur, dezelfde dag verzonden
Besteld na deze dagen/tijden, het kan voorkomen dat uw bestelling toch nog mee gaat.
Wanneer u betaald via IDEAL, PAYPAL wordt u bestelling meteen verzonden.
Bij directe bankoverschrijving gaat uw bestelling de deur uit wanneer het bedrag is bijgeschreven op ons rekeningnummer, dit kan ook dezelfde dag zijn.
Onze dozen kunnen er gebruikt uit zien, wij vinden het zonde om een doos mits deze in goede staat is om in de papierbak te gooien.
Het is eigenlijk recyclen, we proberen altijd zo min mogelijk weg te gooien en zo veel mogelijk her te gebruiken. Denk hier bij aan; bubbeltjes plastic, piepschuim, kartonnen dozen en beschermingsmateriaal.
Artikel niet op voorraad via webshop:
Wilt u een artikel bestellen maar staat er ‘’nabestelling’’ bij, dit artikel kunt u bestellen.
Wanneer wij het artikel binnen hebben zullen wij uw bestelling verzenden. Heeft u meerdere artikelen besteld dan worden deze in één keer verzonden.
Mocht de nabestelling meer dan een week duren dan nemen wij contact met u op zodat u weet dat wij nog met uw bestelling bezig zijn.
Artikel niet goed via webshop en/of winkel:
Voor u niet leuk maar ook niet leuk voor ons.
Wij doen onze best om goede artikelen te verkopen, zodat u geen problemen ondervindt. Onze artikelen worden nagekeken op goede werking en goede staat.
Het kan natuurlijk voorkomen dat er iets niet goed is, indien dit aantoonbaar is dat het niet bij u is gebeurd, nemen wij het artikel(en) retour.
Wij nemen alleen artikelen terug wanneer u de originele factuur en eventuele verpakking heeft.
Retour nieuwe artikelen via webshop of winkel indien het artikel niet voldoet aan uw verwachting kunt u het binnen 14 dagen retour sturen. Artikelen dienen compleet, niet gebruikt, onbeschadigd in de originele verpakking en voldoende gefrankeerd verzonden te worden.
Retour partij, nieuw, zo goed als nieuw, gebruikt:
Partijen welke (in)compleet retour komen, indien retour let goed op.
Partij retour, genoemd ”partij” in tekst, indien de partij incompleet retour binnen komt, wordt dit niet behandeling genomen.
In verband met de extra werkzaamheden, zoals foto’s opnieuw maken en plaatsen, teksten aanpassen etc,
wordt er €15,- administatie kosten op de credit ingehouden.
+
Wij vergoeden geen eventuele verzendkosten of dergelijke kosten.
LET OP bij retour artikel(en)(geen partijen), houden wij €2,- administratie kosten in.
LET OP bij retouren van Partijen, houden wij €15,- administratie kosten in. + partij moet compleet zijn, anders wordt de retour niet behandeling genomen
Retour tweedehands artikelen (tweedehands wordt verstaan Zo goed als nieuw en gebruikt)
Tweedehands artikelen hebben een maximale bedenktijd van 3 dagen (start op aflever datum).
Partijen welke aangeboden worden kunnen niet incompleet retour, indien retour let goed op.
Partij retour, genoemd ”partij” in tekst, indien de partij incompleet retour binnen komt worden niet inbehandeling genomen.
Tweedehands artikel(en) besteld via webshop of winkel dient binnen 3 dagen bij ons retour te zijn.
Wij vergoeden alleen het aankoopbedrag, geen eventuele verzendkosten of dergelijke kosten.
LET OP bij retour artikel(en) houden wij €2,- administratie kosten in mits aantoonbaar onze fout.
Indien aantoonbaar onze fout is, vergoeden wij de verzendkosten.
Hoe stuur ik artikel(en) terug;
-Neem contact met ons op via e-mail bestelling@montagne-watersport.nl beschrijf uw klacht, eventueel met foto’s.
-U ontvangt van ons zo snel mogelijk een reactie per e-mail, met eventueel een retour verzendbewijs.
-Bewaar het verzendbewijs wat u naar ons gestuurd heeft, u bent hier zelf verantwoordelijk voor
-Als wij het artikel in goede orde hebben ontvangen, sturen wij u een bevestiging per e-mail en ontvangt u binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug.
Wanneer u besluit om het artikel zonder bericht te versturen kan dit vertraging opleveren of een teleurgestelde reactie.
Retour artikel(en) kunnen op eigen risico via PostNL of DHL terug worden gestuurd. Geen afhaalpunten
LET OP bij retour artikel(en) houden wij €2,- administratie kosten in.
————————————————————————————————————————————-
Zoekt u een artikel, maar kunt u niet in de webshop vinden, laat uw gegevens bij ons achter!
Wij doen onze uiterste best om alle artikelen in de webshop te plaatsen. Doordat ons assortiment steeds afwisselt kan het voorkomen dat wij het artikel of dergelijk artikel in de winkel hebben liggen maar niet in de webshop. Mochten wij het artikel toch niet hebben liggen laat uw gegevens bij ons achter.
Mochten wij het gezochte artikel binnen krijgen of weten wij dit artikel verkrijgbaar is kunnen wij contact met u opnemen. Het enige wat wij van u nodig hebben is; uw naam, e-mail adres, eventueel telefoonnummer en gegevens wat u zoekt. Met uw gegevens wordt voor de rest niets mee gedaan, alleen als het artikelen verkregen is. Heeft u het artikel toch gevonden, zouden wij het op prijs stellen als u ons dit ook laat weten. Het kan voorkomen dat wij u contacten met het gezochte artikel en u inmiddels bent voorzien. Dat is natuurlijk zonde van de tijd.